9.08.2014

Window of the world - wakacyjny cykl

Witajcie kochani, już kilka dni temu wpadłam na pomysł by na bloga wprowadzić na okres wakacji cykl postów pt. Okno na świat. Na moim pierwszym blogu prowadziłam coś podobnego, a że teraz mam więcej pomysłów postanowiłam to reaktywować tutaj. W tym wszystkim chodzi o to, że będę Wam co pewien czas przybliżać kulturę i modę w danym kraju/mieście/stolicy. Mam nadzieję, że Wam się spodoba. A pierwszy post już jutro, czekajcie! :)

*mała zapowiedź jutrzejszego wydania
~Sonia

5 komentarzy:

MadmoiaselleOla pisze...

Wyczuwam Rio de Janeiro :-). Ciekawy pomysł, chętnie poczytam.

Unknown pisze...

Ciekawe :3
szklanka9

Alicja pisze...

Oo, czekam z niecierpliwością!

Alaamiss2012

LenaBlack10 pisze...

Myślę, że to świetny pomysł na artykuł :)

pikers pisze...

Bardzo ciekawy pomysł :)

natka5481